Social Icons

Pages

2 Nisan 2012 Pazartesi

Henüz o yokken

Ben vardım, bir de sen
“Biz”dik hem bir vakit
Sonra o geldi
Önce selam, sonra tebessüm
Ne zaman döndü ayaküstü sohbet, çaylı geyiğe
Ben varken, bir de sen

Avuttum kendimi nedir lan bir selam diye
Selam büyümüş biz bizken bir vakit
Bizim avuntu da oldu kıskançlık
Önce inanmadın, sonra kızdın
Hiç kızmadığın gibi kızdın
Samanlık yanmış, haberim yok, kıvılcımdan
Tartışma doğurdu büyükten bir hüsran
Sustum, sustun, susmadı
İşte o zaman iş sarpa sardı
Biz bölündü tekil şahsa
Sen oldun, ben oldum, bir de o

Sümbüller oyuna girdi lalelerin ardından
Güneş sıkılmadan doğdu battı
O doğdukça ben öfkelendim
Sana kızdım, kendime kızdım, ama en çok ona kızdım
Konuşmayabilirdik biz, ama konuşmayan sendin
Farklı olan neydi bilemedim
Bilseydim hatamı keşke
Telafi ederdim belki

Ben sustum, sen durdun , o hep konuştu
Ben hep sustum
Konuşunca hep susarsın diye sustum
Tek yanlış yek doğruyu götürmüş, onu da bilemedim
O geldi, sen güldün, ben yine sustum
“Biz” olamadık tamam da “siz” neyin nesi?
O varken, siz varken, üçüncülere karıştım.
Onun da senin de gelmişini geçmişini...

0 yorum:

 

Sample text

Sample Text